Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Τελική αξιολόγηση του προγράμματος Erasmus+ (1)
1716
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
  • μέγεθος γραμματοσειράς

Τελική αξιολόγηση του προγράμματος Erasmus+ (1)

14 Φεβρουαρίου 2017

«Άγγιξε τη μαγεία των παραμυθιών», αποτελέσματα επεξεργασίας των ερωτηματολογίων που δόθηκαν τα παιδιά ...

Συνολικά στην έρευνά μας συμμετείχαν 90 μαθητές, των τριών μεγάλων τάξεων (Δ' – Ε' – ΣΤ') οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε 8 ερωτήσεις. Δείτε στη συνέχεια τα ενδιαφέροντα δεδομένα που προέκυψαν από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων.

1. Αναφέρατε τα ονόματα των χωρών που συνεργάζονται με το Σχολείο στο Erasmus+

α. 8 χώρες: 32
β. 7 χώρες: 14
γ. 6 χώρες: 12
δ. 5 χώρες: 8
ε. 4 χώρες: 2
στ. 3 χώρες: 2
ζ. 2 χώρες: -
η. 1 χώρα: 1
θ. Δεν απάντησαν: 19

Σχόλιο: Η πλειοψηφία των παιδιών γνώρισε αρκετές από τις χώρες που συμμετείχαν μαζί μας στο πρόγραμμα, ενώ αρνητικές απαντήσεις έδωσαν κυρίως τα παιδιά των μικρότερων τάξεων τα οποία δεν ενεπλάκησαν ιδιαίτερα στη διαδικασία η οποία "έτρεξε" τα τελευταία χρόνια στο Σχολείο μας... 

2. Συμμετείχατε σε Erasmus+ δραστηριότητες;

ΝΑΙ: 84, ΟΧΙ 6

Σχόλιο: Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών συμμετείχε στις δραστηριότητες του Erasmus+, καθώς ήταν για αυτά μια πρωτόγνωρη και εξαιρετικά ενδιαφέρουσα διαδικασία με αποτέλεσμα η ανταπόκρισή τους να αγγίξει το απόλυτο (100%)

3. Προετοιμάσατε κάποιες δραστηριότητες όπως λογότυπο, παρουσίαση, αφίσες, ζωγραφιές, συμμετοχή σε θεατρικά δρώμενα, εργαστήριο Χριστουγέννων, ψηφοφορία για την καλύτερη ταινία etc. που ήταν απαραίτητα για την εκτέλεση του προγράμματος;

ΝΑΙ: 84, ΟΧΙ: 2, ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ: 4

Σχόλιο: Απόλυτα εναρμονισμένες οι απαντήσεις που συγκεντρώσαμε σε αυτήν την ερώτηση με αυτές της προηγούμενης, καθώς όπως προαναφέρθηκε η συμμετοχή των μαθητών μας στις δραστηριότητες υπήρξε σχεδόν καθολική και πολύπλευρη.

4. Ποιοι ενεπλάκησαν στο πρόγραμμα;

α. μαθητές και δάσκαλοι: 89
β. μόνο μαθητές: -
γ. δάσκαλοι: -
δ. Δεν απάντησαν: 1

Σχόλιο: Καθαρά ... σχολική υπόθεση οι δραστηριότητες του Erasmus+, με τα παιδιά να αποτυπώνουν με τον πλέον εύγλωττο τρόπο, τη συμμετοχή τους καθώς και αυτή των εκπαιδευτικών του Σχολείου στις πολλές δραστηριότητες με τις οποίες ασχολήθηκαν.

5. Είχατε πλεονεκτήματα από τη συμμετοχή σας στο πρόγραμμα (υπήρχε η δυνατότητα πολλών περισσότερων της μίας επιλογής): 

α. Έμαθα για άλλες χώρες: 85
β. Μαθαίνω Αγγλικά με περισσότερη προθυμία: 39
γ. Μπορώ να δείξω τις δεξιότητες και τις ικανότητες: 50
δ. Συμμετείχα σε πολύ ενδιαφέρουσες δραστηριότητες: 72
ε. Έχω μάθει να ψάχνω για καινούριες πληροφορίες: 35
στ. Πήγα στο Σχολείο με περισσότερο ενθουσιασμό: 20
ζ. Επιβραβεύτηκα για τη συμμετοχή μου στο πρόγραμμα: 42

Σχόλιο: Η πιο ενδιαφέρουσα από τις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου που δόθηκε στα παιδιά, έκρυβε και τις πιο ενδιαφέρουσες απαντήσεις! Όπως φαίνεται τα πλεονεκτήματα από τη συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα ήταν πολλά με τα ποσοστά των επιμέρους απαντήσεων να είναι ιδιαίτερα υψηλά!

6. Κάνατε καθόλου δραστηριότητες που αφορούσαν το Erasmus+ πρόγραμμα μετά από τα σχολικά μαθήματα;

ΝΑΙ: 54, ΟΧΙ: 36

Σχόλιο: Οι δραστηριότητες του Erasmus+ δεν περιορίστηκαν μόνο στα σχολικά μαθήματα, αλλά για τα περισσότερα παιδιά υπήρξε και συνέχεια μετά τα σχολικά μαθήματα...

7. Είσαι χαρούμενος / η που το Erasmus+ γίνεται στο Σχολείο σου;

ΝΑΙ: 88, ΟΧΙ:2

Σχόλιο: Η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών δήλωσε χαρούμενο για το Erasmus+ κάτι που εμείς οι εκπαιδευτικοί που το εκπονήσαμε κατά τη διάρκειά του, το είχαμε διαπιστώσει με το πλέον ξεκάθαρο τρόπο. Οι απαντήσεις σε αυτήν την ερώτηση απλά ήρθαν να το επιβεβαιώσουν.

8. Θα ήθελες να συμμετάσχεις σε παρόμοιο πρόγραμμα στο μέλλον;

ΝΑΙ: 85, ΟΧΙ: 5

Σχόλιο: Η ανωνυμία που εξασφαλίζουν τα ερωτηματολόγια και η σχεδόν απόλυτη διάθεση των μαθητών να συμμετέχουν σε παρόμοιο πρόγραμμα στο μέλλον είναι ο καλύτερος δείκτης της επιτυχίας του συγκεκριμένου προγράμματος!!!

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017 17:55

Σχετικά Άρθρα