Εκδρομές

• μέγεθος γραμματοσειράς

Η διήμερη εκδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων στα Ιωάννινα

10 Ιουνίου 2022

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδρομή που οργάνωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων για τα παιδιά της Στ΄τάξης στις 4 και 5 Ιουνίου 2022 στα Ιωάννινα.

Γονείς και μαθητές/τριες συγκεντρώθηκαν πολύ πρωί του Σαββάτου με προορισμό τα Ιωάννινα. Το πρόγραμμα είχε ως πρώτο προορισμό τη λίμνη Παμβώτιδα και το νησάκι . Στο νησάκι επισκεφτήκαμε τη Μονή του Ιωάννου Προδρόμου όπου θαυμάσαμε τις αγιογραφίες του - μείγμα μεταβυζαντινής και κρητικής τεχνοτροπίας.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Μουσείο του Αλή Πασά και καθίσαμε για φαγητό στις ταβέρνες του νησιού. Επιστρέψαμε με το καραβάκι, όπου μας περίμενε ο οδηγός για να μας μεταφέρει στο ξενοδοχείο Γιώτης (ένα καθαρό και περιποιημένο ξενοδοχείο).

Το βράδυ το πρόγραμμα περιλάμβανε φαγητό με μουσική και τραγούδι στη Στοά Λούλη. Μικροί και μεγάλοι χορέψαμε, διασκεδάσαμε με κέφι και καλή διάθεση.

Την επόμενη ημέρα, Κυριακή, επισκεφτήκαμε το Μουσείο του Βρέλη και στη συνέχεια οδηγηθήκαμε στο Σπήλαιο του Περάματος, δύο προορισμούς που άρεσαν πολύ στα παιδιά.

Το υπόλοιπο της ημέρας το περάσαμε παραλίμνια - παρόλο που το πρόγραμμά μας είχε προορισμό το Μέτσοβο αλλά έγινε αλλαγή προορισμού, λόγω της υπερβολικής πολυκοσμίας. Περιηγηθήκαμε στο Κάστρο, είδαμε τον τάφο του Αλή Πασά, κάποιοι έφτασαν μέχρι το κέντρο των Ιωαννίνων, κάναμε βόλτα με άμαξα περιμετρικά του Κάστρου, αγοράσαμε γιαννιώτικα αναμνηστικά, απολαύσαμε παραδοσιακές γεύσεις .

Επιστρέψαμε με αρκετά παραδοσιακά γιαννώτικα γλυκά, πολύ καλή διάθεση και όμορφες εμπειρίες. Στην εκδρομή συμμετείχαν οι δύο δάσκαλοι της ΣΤ΄τάξης, κ. Νίκος Κωτίδης και η γράφουσα.

Ήταν μια πολύ πετυχημένη εκδρομή χάρη στην καλή οργάνωση από την πλευρά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και στη τήρηση των κανόνων που ακολούθησε η ομάδα μαθητών/τριών, γονέων και εκπαιδευτικών.

Οι εκδρομές αποτελούν πολύ σημαντικό κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αφού ανήκουν στην άτυπη μορφή εκπαίδευσης που είναι εξίσου σημαντική όσο και η τυπική που περιλαμβάνει το σχολείο.

Δείτε εικόνες από την εκδρομή, ΕΔΩ