Τάξεις

Apr 20, 2024, 2:42
O μανδαρίνος και ο γάτος ...
3972
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
  • μέγεθος γραμματοσειράς

O μανδαρίνος και ο γάτος ...

18 Νοεμβρίου 2014

Ένα παραμύθι που υπήρχε στην 4η ενότητα του βιβλίου της Γλώσσας μας, αποτέλεσε την αφορμή για να δουλέψουμε σήμερα (18/11) στην τάξη μας και πάλι με διαφοροποιημένη διδασκαλία...

Το βιβλίο μας λοιπόν ξεκίνησε τη διήγηση του παραμυθιού που αναφέρεται στο τίτλο αυτού του κειμένου και στη συνέχεια θα έπρεπε τα παιδιά να δημιουργήσουν δικά τους σενάρια και να το ολοκληρώσουν, συνεχίζοντάς το, με την ίδια επαναληπτική δομή μικρών επεισοδίων.

Στο σχολικό βιβλίο λοιπόν διαβάσαμε την παρακάτω "εισαγωγή":

Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας μανδαρίνος που είχε έναν γάτο παχουλό και καλοταϊσμένο που τον αγαπούσε πολύ. Ήταν τόσο περήφανος για το εξαιρετικά όμορφο και δυνατό ζώο του που τον ονόμασε "Ουρανό".

Όμως μια μέρα ένας φίλος του, τού λέει:

-Επίτρεψε μου να παρατηρήσω ότι υπάρχει κάτι πιο ισχυρό από τον ουρανό, είναι τα σύννεφα, αφού μπορούν να κρύψουν τον ουρανό.

-Έχεις δίκιο, απάντησε ο μανδαρίνος, και σ' ευχαριστώ. Από 'δω και πέρα θα φωνάζω τον υπέροχο γάτο μου "Σύννεφο".

Λίγο καιρό αργότερα ένας άλλος μανδαρίνος πήγε στο σπίτι του για να πιουν τσάι.

-Τι;, ρώτησε έκπληκτος, φωνάζετε "Σύννεφο" αυτό το εξαίσιο ζώο; Αφού υπάρχει κάτι πιο δυνατό από τα σύννεφα: είναι ο άνεμος που τα διώχνει από μπροστά του.

Έτσι λοιπόν ο αφέντης του ονόμασε το γάτο του "Άνεμο".

Δεν είχε περάσει μια βδομάδα και ο δήμαρχος της πόλης, καλεσμένος στο σπίτι του μανδαρίνου είδε τον γάτο................... (εδώ αρχίζει η δική μας "εμπλοκή")

Τα παιδιά δούλεψαν ομαδοσυνεργατικά, με την μία ομάδα να παράγει κείμενο, μία άλλη να αναλαμβάνει να δραματοποιήσει αυτό που σκέφτηκε σαν συνέχεια της ιστορίας, μία τρίτη να παρουσιάζει τη συνέχεια με ζωγραφιές και η τελευταία να δημιουργεί ένα ταμπλό με μικρά κείμενα και εικόνες...

Το παρόν στο τμήμα μας κατά τη διάρκεια του μαθήματος έδωσε ο δάσκαλος της Ειδικής Αγωγής, Κώστας Τσιρίκας, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η τάξη το πρώτο διδακτικό δίωρο μετατράπηκε σε πολύβουο μελίσσι... Τα παιδιά χάρηκαν τις δημιουργίες τους και συμμετείχαν ΟΛΑ στη σημερινή διδασκαλία με ιδιαίτερο κέφι!

 

Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014 17:27

Σχετικά Άρθρα