Πρόκειται για έναν διαφορετικό τρόπο γραπτής αξιολόγησης των μαθητών όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης ο οποίος εφαρμόστηκε ήδη πιλοτικά σε κάποια σχολεία της χώρας και έχει να κάνει με την αλλαγή της μεθόδου αξιολόγησης των μαθητών με βάση μια περιγραφική ποιοτική - μέθοδο, που θα ανατροφοδοτείται από τον μαθητή και θα ενισχύει τη συνεργατικότητα.
Αφού αρχικά έγινε παρουσίαση του θέματος από τον κ. Διευθυντή, ακολούθησε συζήτηση στην οποία επισημάνθηκαν οι δυσκολίες που πρέπει να ληφθούν υπόψη στον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός τέτοιου τρόπου αξιολόγησης των μαθητών.